Analýza destinačních stakeholderů v Jihočeském kraji – Pavla Zaunmüllerová
Pavla Zaunmüllerová
Master's thesis
Analýza destinačních stakeholderů v Jihočeském kraji
Analysis Destination Stakeholders in the South Bohemian Region
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje turismu v souvislosti s konceptem udržitelné konkurenční výhody, které je možné dosáhnout zapojením regionálních stakeholderů do fáze implementace strategie. Jejím cílem je zhodnocení způsobu spolupráce mezi regionální organizací destinačního managementu a destinačními stakeholdery při procesu implementace priorit Strategie rozvoje cestovního …moreAbstract:
This thesis is focused on the issue of tourism planning within the context of sustainable competitive advantage which can be reached by an engagement of regional stakeholders into the phase of strategy implementation. Its aim is to evaluate cooperation between regional destination management organization and destination's stakeholders during the implementation process of strategic priorities defined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44632
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2015
- Supervisor: Martin Luštický
- Reader: Martin Musil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Tourism Stakeholder Cooperation - the Case Study of Brno
Milica Djoric -
Stakeholder management v turistickém potenciálu a tvorbě nabídky destinace
Roman Dáňa -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir