Adam Kuba

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingového plánování čer-pané z dostupných literárních zdrojů. Informace získané z teoretické části jsou aplikovány v části praktické. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with an issue of marketing strategy in a particular furniture company. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part.The theoretical part defines basic marketing and marketing planning concepts ob-tained from available written sources. The information gained from the theoretical part is implemented in the practical part. The practical part contains a suggestion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku