Adam Kuba
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingového plánování čer-pané z dostupných literárních zdrojů. Informace získané z teoretické části jsou aplikovány v části praktické. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with an issue of marketing strategy in a particular furniture company. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part.The theoretical part defines basic marketing and marketing planning concepts ob-tained from available written sources. The information gained from the theoretical part is implemented in the practical part. The practical part contains a suggestion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/pz1z8v/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBA, Adam. \textit{Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/pz1z8v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann