Spotřební chování na trhu s elektronikou – Bc. Žaneta SEDLÁKOVÁ
Bc. Žaneta SEDLÁKOVÁ
Master's thesis
Spotřební chování na trhu s elektronikou
Consumer behavior on the electronics market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení pro zlepšení současného stavu.Abstract:
The aim of this thesis was to do consumer behaviour research on the electronics market. This thesis is specialized on the mobile phone market. According to the results of consumer research were proposed the recommendations for improving the current situation. These were made by O2 Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁKOVÁ, Žaneta. \textit{Spotřební chování na trhu s elektronikou}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/pz6bi4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SEDLÁKOVÁ, Žaneta. Spotřební chování na trhu s elektronikou. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Výzkum spotřebního chování studentů středních a vysokých škol v souvislosti s cestováním
Martina Jetýlková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
Daniel Prošek -
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence
Olga Šulcová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights