Ing. Michael Šulc

Bachelor's thesis

Moderní nástroje marketingové komunikace

Modern instruments of marketing communication
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce jsou Moderní nástroje marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části práce poukazuji na nové marketingové trendy a charakterizuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace se zaměřením hlavně na sponzoring událostí, jehož poznatky využívám v další části práce. V aplikační části práce se zabývám firmou Nike, kde se zabývám její ucelenou historií, analyzuji komunikační …more
Abstract:
The topic of my bachelor work is to analyse the importance, of the modern instruments of marketing communication for contacts with customers. The theoretical and methodological part of the work refers to new marketing trends and I characterize the various instruments of marketing communications, focusing primarily on sponsoring events. The practical part deals with Nike, where I consider a complete …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vladimíra Ilievová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní