Dana Pořízová
Bakalářská práce
Body image v reklamě
Body image in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím současného trendu -- "vysněného" body image v reklamě pro podporu prodeje. Dále se snaží prokázat, zda a jak významně body image v reklamě diktuje standardy, touhy a chování v dnešní společnosti. Tato bakalářská práce ověřuje, zda si lidé uvědomují, jak body image používaný médii k propagaci je uměle vytvořený a snaží se zjistit, zda se i přesto lidé nechají …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with using the current trend -- "dream" body image in advertising in order to promote sales. In addition, it seeks to demonstrate whether and how that the body image dictates nowadays advertising standards, aspirations and behavior in today's society. This bachelor thesis further verifies whether people are aware of how body image used by the media is artificial and whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková