Dana Pořízová

Bakalářská práce

Body image v reklamě

Body image in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím současného trendu -- "vysněného" body image v reklamě pro podporu prodeje. Dále se snaží prokázat, zda a jak významně body image v reklamě diktuje standardy, touhy a chování v dnešní společnosti. Tato bakalářská práce ověřuje, zda si lidé uvědomují, jak body image používaný médii k propagaci je uměle vytvořený a snaží se zjistit, zda se i přesto lidé nechají …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with using the current trend -- "dream" body image in advertising in order to promote sales. In addition, it seeks to demonstrate whether and how that the body image dictates nowadays advertising standards, aspirations and behavior in today's society. This bachelor thesis further verifies whether people are aware of how body image used by the media is artificial and whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16326