Lucie FRYŠTENSKÁ
Bachelor's thesis
Inkluze v mateřské škole
The Inclusion in Kindergarten
Abstract:
ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá procesem inkluze v běžné mateřské škole. Teoretická část je věnována objasněním základních pojmů vztahujících se k tématu. Popisuje legislativní rámec inkluze, vymezení pojmů inkluze, seznamuje s rolí školských poradenských zařízení, které vydávají doporučení pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední kapitola je zaměřena na běžnou mateřskou …moreAbstract:
ABSTRACT The bachelor thesis deals with the process of inclusion in a regular kindergarten. The theoretical part is dedicated to clarifying the basic concepts related to this topic. It describes the legislative scope of inclusion, the definition of the concepts of inclusion, introduces the role of school consultation institutions that provide recommendations for the education of children with special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRYŠTENSKÁ, Lucie. Inkluze v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová