Analýza marketingové komunikace městského dopravního podniku – Filip Koštěl
Filip Koštěl
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace městského dopravního podniku
Marketing Communication Analysis of the City Transport Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace Dopravního podniku Ostrava a.s. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Kapitoly v teoretické části vychází z odborné literatury, zaobírající se marketingovou komunikací, a především komunikačním a marketingovým mixem, protože jsou pro marketingovou komunikaci a také praktickou část této práce klíčové. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to Marketing Communication Analysis of Transport Company Ostrava Plc. The Thesis is dividet into theoretical and practical part. Chapters in theoretical part are based on literature focused on marketing communication a mostly communication and marketing mix because they are key factors of marketing communication and practical part of this thesis. In practical part the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Hana Srpová
- Oponent: Eva Jandová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová