Aneta Hrubešová

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu

Consumer satisfaction after relaunch of customer-loyalty program
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyse the customer satisfaction with the loyalty program Active beauty and to propose some improvement suggestions. The theoretical part is focused on the issue of the customer care, customer satisfaction and loyalty. In the following part is described the situation in the retail market and chemist's market in the Czech Republic. Subsequently is introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Libuše Kališová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14653

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management