Martin Novák

Diplomová práce

Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností

Political marketing tools and their use in election campaigns in the elections to the Chamber of Deputies in Czech Republic in year 2013
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou …více
Abstract:
This thesis focuses on the use of political marketing during elections to the Chamber of Deputies in Czech Republic in 2013. Aim of the thesis is both to analyze political campaigns and their impact on voters, but also what kind of influence they had on the final outcome of the election. The work is divided into a theoretical part, which describes the evolution of political marketing both in the world …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Daniela Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41702