Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností – Martin Novák
Martin Novák
Diplomová práce
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Political marketing tools and their use in election campaigns in the elections to the Chamber of Deputies in Czech Republic in year 2013
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of political marketing during elections to the Chamber of Deputies in Czech Republic in 2013. Aim of the thesis is both to analyze political campaigns and their impact on voters, but also what kind of influence they had on the final outcome of the election. The work is divided into a theoretical part, which describes the evolution of political marketing both in the world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Daniela Nováková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41702
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
Lenka Mastešová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
Markéta Růžičková -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný