Význam stimulace smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku – Lenka NOHAVOVÁ
Lenka NOHAVOVÁ
Bakalářská práce
Význam stimulace smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
The importance of stimulation of sensory perception by preschool-aged children with visual impairment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu Stimulace smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Teoretická část bakalářské práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je zaměřena na jedince se zrakovým postižením, vývojem dítěte v předškolním věku se zabývá druhá kapitola, další kapitola se věnuje předškolnímu vzdělávání dětí se zrakovým postižením a poslední kapitola se zabývá …víceAnotace:
způsobem originální a splňuje všechna potřebná kritéria.Abstract:
This bachelor thesis engages in the topic "Stimulation of sense perception for sight-impaired children at preschool age". The theoretical section of the bachelor thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on the sight-impaired individual, the second chapter deals with the development of a preschool-aged child, the next chapter is concerned with the preschool education of sight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Zveřejnit od: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Míková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOHAVOVÁ, Lenka. \textit{Význam stimulace smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/q251ys/.
Jak správně citovat práci
NOHAVOVÁ, Lenka. Význam stimulace smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová
Název
Vložil
Vloženo
Práva