Mgr. Jana Horáčková

Diplomová práce

Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii

The Law of Advertising in Czech Republic and England
Anotace:
Tato práce se věnuje právní regulaci reklamy v České republice a v Anglii. Uvádí obecné, právní a mimoprávní vymezení pojmu reklama. Pro zajímavost je zde uvedeno vymezení reklamy anglického psaného právo. Podrobně je zde popsán vznik, působení a složení samoregulačních orgánů Rady pro reklamu a Advertising Standard Authority. Pro názornost je práce doplněna příklady z praxe českého a anglického práva …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the legal regulation of advertising in the Czech republic and Great Britain. There is mentioned general, legal and non-legal definition of the advertisement. There is given a detailed description of formation, action and composition of the self-regulatory bodies and an interesting adjudications that show the disparity of their decisions. This thesis also contains the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
  • Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo