Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii – Mgr. Jana Horáčková
Mgr. Jana Horáčková
Diplomová práce
Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii
The Law of Advertising in Czech Republic and England
Anotace:
Tato práce se věnuje právní regulaci reklamy v České republice a v Anglii. Uvádí obecné, právní a mimoprávní vymezení pojmu reklama. Pro zajímavost je zde uvedeno vymezení reklamy anglického psaného právo. Podrobně je zde popsán vznik, působení a složení samoregulačních orgánů Rady pro reklamu a Advertising Standard Authority. Pro názornost je práce doplněna příklady z praxe českého a anglického práva …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the legal regulation of advertising in the Czech republic and Great Britain. There is mentioned general, legal and non-legal definition of the advertisement. There is given a detailed description of formation, action and composition of the self-regulatory bodies and an interesting adjudications that show the disparity of their decisions. This thesis also contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kt0vi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková