Bc. Bohuslav KOMÍN

Master's thesis

Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu

Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix
Abstract:
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval …more
Abstract:
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2005
Accessible from:: 15. 8. 2005
Identifier: 485

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2005
  • Supervisor: PhDr. Václav Svoboda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOMÍN, Bohuslav. Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.