Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu – Bc. Bohuslav KOMÍN
Bc. Bohuslav KOMÍN
Master's thesis
Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu
Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix
Abstract:
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval …moreAbstract:
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2005
Accessible from:: 15. 8. 2005
Identifier:
485
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÍN, Bohuslav. \textit{Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/q2954u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOMÍN, Bohuslav. Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková