Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu – Bc. Bohuslav KOMÍN
Bc. Bohuslav KOMÍN
Diplomová práce
Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu
Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix
Anotace:
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval …víceAbstract:
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zveřejnit od: 15. 8. 2005
Identifikátor:
485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÍN, Bohuslav. \textit{Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/q2954u/.
Jak správně citovat práci
KOMÍN, Bohuslav. Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková