Bc. Bohuslav KOMÍN

Diplomová práce

Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu

Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix
Anotace:
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval …více
Abstract:
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zveřejnit od: 15. 8. 2005
Identifikátor: 485

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOMÍN, Bohuslav. Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.