Ing. Kateřina Zelenková

Bakalářská práce

Lidská krása ve službách reklamy

Human beauty in chains of advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou fenoménu krásy a vnímáním zobrazovaní ženy v reklamě. Úvodem se pozastavíme nad definicí krásy, jež je často spojována s mnoha psychologicko-sociologickými výzkumy, z nichž jasně vyplývá, že atraktivnější jedinci vnímají sami sebe jako privilegovanější, v porovnání s méně atraktivními lidmi. Tato rovina pak následně nahlíží do historického vnímání krásy …více
Abstract:
This thesis deals with the phenomenon of beauty and perception of display of women in advertising. By way of introduction we will address the definition of beauty that is often associated with many psychological and sociological researches, which clearly shows that the more attractive individuals perceive themselves as more privileged, compared with less attractive people. The thematic layer subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace