Lidská krása ve službách reklamy – Ing. Kateřina Zelenková
Ing. Kateřina Zelenková
Bakalářská práce
Lidská krása ve službách reklamy
Human beauty in chains of advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou fenoménu krásy a vnímáním zobrazovaní ženy v reklamě. Úvodem se pozastavíme nad definicí krásy, jež je často spojována s mnoha psychologicko-sociologickými výzkumy, z nichž jasně vyplývá, že atraktivnější jedinci vnímají sami sebe jako privilegovanější, v porovnání s méně atraktivními lidmi. Tato rovina pak následně nahlíží do historického vnímání krásy …víceAbstract:
This thesis deals with the phenomenon of beauty and perception of display of women in advertising. By way of introduction we will address the definition of beauty that is often associated with many psychological and sociological researches, which clearly shows that the more attractive individuals perceive themselves as more privileged, compared with less attractive people. The thematic layer subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p6kbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mýtus krásy, ideál nebo realita?
Sabina IVANČÁKOVÁ -
Ideál krásy - dokumentární film
Jana Hajnová -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Diskrepance mezi ideálem krásy v reklamním průmyslu a reálnou reflexí současných mužů
Klára Vávrová