Nákupní chování spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty – Ludmila Pometlová
Ludmila Pometlová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty
Consumer behaviour in the dairy market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty. Cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele. Výsledky dotazníkového šetření mezi spotřebiteli poukázaly na faktory, kterými jsou zákazníci ovlivněni, především na vnímanou kvalitu mléčných produktů, nejčastější nákupní místa a zemi původu. Dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 404 …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the behaviour of consumers in the dairy products market. The aim of the thesis is to identify factors that influence the consumer´s purchasing behaviour. The results of the questionnaire survey among consumers highlighted customer influencing factors. The main factors were perceived quality of dairy products, the most frequent shopping places and the country of origin …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POMETLOVÁ, Ludmila. \textit{Nákupní chování spotřebitelů na trhu s~mléčnými produkty}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q2t4ve/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya