Nákupní chování spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty – Ludmila Pometlová
Ludmila Pometlová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty
Consumer behaviour in the dairy market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s mléčnými produkty. Cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele. Výsledky dotazníkového šetření mezi spotřebiteli poukázaly na faktory, kterými jsou zákazníci ovlivněni, především na vnímanou kvalitu mléčných produktů, nejčastější nákupní místa a zemi původu. Dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 404 …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the behaviour of consumers in the dairy products market. The aim of the thesis is to identify factors that influence the consumer´s purchasing behaviour. The results of the questionnaire survey among consumers highlighted customer influencing factors. The main factors were perceived quality of dairy products, the most frequent shopping places and the country of origin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya