Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou) – Michaela Mydlová
Michaela Mydlová
Diplomová práce
Poľsko ako značka (vnímanie Poľska medzi mladou generáciou)
Polsko jako značka (vnímání Polska mezi mladou generací)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na vnímání Polska jako značky mezi vysokoškolskými studenty. Cílem diplomové práce je analýza obrazu Polska, jeho image a identita, kterou univerzitní studenti vnímají. Teoretická část se zaměřuje na koncept nation brandingu jako klíčového konceptu budování značky státu. Praktická část je orientovaná na analýzu sekundárních dat získaných z hodnotících indexů zemí, realizovaných …víceAbstract:
The master thesis is focused on the perception of Poland as a brand among university students. The aim of the master thesis is an analysis of Poland in terms of image and identity of the country perceived by university students. The theoretical part is concentrated on nation branding as a key concept for building a nation brand. The practical part contains analysis of secondary data from rating indexes …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na vnímanie Poľska ako značky medzi vysokoškolskými študentami. Cieľom diplomovej práce je analýza obrazu Poľska, jeho image a identita, ktorú univerzitní študenti vnímajú. Teoretická časť sa zameriava na koncept nation brandingu ako kľúčového konceptu budovania značky štátu. Praktická časť je orientovaná na analýzu sekundárnych dát získaných z hodnotiacich indexov krajín …víceKlíčová slova
stereotypy brand index značka státu image a identita státu čeští a polští studenti Polsko nation branding
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68894
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
The role of religion in values and value orientations: A comparative study of Czech, Polish and Dutch populations.
Veronika Somorová -
The Errors and Performance of DCF Model- and EBITDA Multiple-Based Valuations of Czech and Polish Publicly Traded Companies
David Lojkásek -
Sexual Education of Children from Ages 12 to 15 and Its Importance in Today´s World from the Perspective of the Teachers and the Professionals in this field: Comparative Case Study at Czech, Polish and Spanish Schools
Martina Mazurová -
Parody on the Internet - Comparison of Czech and Polish Regulation
Martin Švéda -
Grammatical Interference in the Language of Czech and Polish Speakers of English
Magdalena Kyzlinková -
Polish and Czech Pronunciation of English
Zuzana Palátová