Bc. Arnošt Petráček

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané neziskové organizace

Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci nástrojů marketingového mixu ve společnosti Ledax, o. p. s., a následnou analýzu těchto nástrojů s cílem navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Práce je strukturována na teoretickou a aplikační část. V teoretické části jsou uvedeny informace o marketingu obecně. V bakalářské práci jsou uvedeny definice a informace o neziskovém …více
Abstract:
The Bachelor Theses focuses on the application of the tools of the marketing mix in the company Ledax o. p. s. and the follow-up analysis of these. The aim of the work is to propose such measurements which would improve the marketing communication in the company. Th thesis is divided into a theoretical and an application part. The theoretical section summarizes general information on marketing. There …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
  • Vedoucí: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích