Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Veronika Kadlecová
Bc. Veronika Kadlecová
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Effect of color and its use in marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena hlavně na výzkum působení barev a tvarů na muže a ženy v různých věkových kategoriích. V teoretické části je blíže popsáno, co je marketing, marketingová komunikace a jsou zde podrobně charakterizovány jednotlivé barvy. V aplikační části bylo použito individuální dotazování jako forma šetření, na jehož základě jsem vycházela při formulování výsledků. Cílem této práce bylo …víceAbstract:
The graduation thesis is mainly focused on research of color and shapes for man and women in different age categories. The theoretical part is described, chat is marketing, marketing communication and are characterized in detail of colors. In the application part of the individual interviews were used as form of investigation on the basis of which I used in the formulation of the results. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9wzw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová