Bc. Veronika Kadlecová

Diplomová práce

Vliv barev a jeho využití v marketingu

Effect of color and its use in marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena hlavně na výzkum působení barev a tvarů na muže a ženy v různých věkových kategoriích. V teoretické části je blíže popsáno, co je marketing, marketingová komunikace a jsou zde podrobně charakterizovány jednotlivé barvy. V aplikační části bylo použito individuální dotazování jako forma šetření, na jehož základě jsem vycházela při formulování výsledků. Cílem této práce bylo …více
Abstract:
The graduation thesis is mainly focused on research of color and shapes for man and women in different age categories. The theoretical part is described, chat is marketing, marketing communication and are characterized in detail of colors. In the application part of the individual interviews were used as form of investigation on the basis of which I used in the formulation of the results. The aim of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní