Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání – Bc. Kristýna Baranová
Bc. Kristýna Baranová
Diplomová práce
Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání
Teachers opinions for inclusive education
Anotace:
Diplomová práce „Názory pedagogických pracovníků na inkluzivní vzdělávání“ pojednává o možných překážkách, které brání úspěšné realizaci inkluzivního vzdělávání v základních školách běžného proudu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje samotný pojem postižení, definuje označení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho vzdělávání. Druhá kapitola vysvětluje obsah …víceAbstract:
Diploma thesis „Teachers opinion on inclusive education“ deals with possible obstacles, that resist in successful realization of inclusive education in mainstream elementary schools. The thesis is divided into four chapters. The first chapter defines the concept of disability, identifies the pupil with specific educational needs and his education. The second chapter explains the content of inclusion …víceKlíčová slova
Inkluze inkluzivní vzdělávání integrace postižení žák se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení učitel podpůrná opatření vzdělávací politika škola hlavního vzdělávacího proudu. Inclusion inclusive education integration disability pupil with special educational needs specific learning disorders teacher support measures education policy mainstream school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vq6bb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová