Rozvoj herních dovedností u dětí s autismem v předškolním věku – Bc. Markéta VAŇKOVÁ
Bc. Markéta VAŇKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj herních dovedností u dětí s autismem v předškolním věku
The development of play skills in preschool children with autism
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou hry u dětí předškolního věku s diagnostikovanými poruchami autistického spektra. Cílem této práce je zanalyzovat a vyhodnotit rozvoj hry u dětí s diagnózou PAS. Teoretická část zpracovává informace a poznatky, které se vztahují k vymezení pojmů autismus a poruchy autistického spektra a jejich klasifikaci a diagnostiku, dále zpracovává problematiku hry u dětí s PAS …víceAbstract:
This work deals with the issue of play in preschool children with diagnosed autism spectrum disorders. The aim of this work is to analyze and evaluate the development of play in children diagnosed with ASD. The theoretical part processes information and knowledge related to the definition of autism and autism spectrum disorders and their classification and diagnosis, and it also deals with the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Markéta. Rozvoj herních dovedností u dětí s autismem v předškolním věku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Působení hudby na děti v předškolním vzdělávání
Kateřina Holečková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Komunikace s dítětem s PAS (poruchou autistického spektra)
Petra DOČEKALOVÁ