Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy – Bc. Kateřina LAKOMÁ
Bc. Kateřina LAKOMÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Reading Literacy and a Work of an Elementary School Teacher
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Čtenářská gramotnost a práce učitele na základní škole je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola uvádí teoretická východiska gramotnosti. Druhá kapitola popisuje čtenářství a čtenářskou gramotnost. Třetí kapitola vymezuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a poslední kapitola seznamuje s mezinárodními výzkumy čtenářské …viacAbstract:
My final thesis titled Reader´s Literacy and Teacher´s Work at Basic School is divided into two parts. The theoretical part contains 4 chapters. The first chapter introduces theoretical basis of literacy. The second charter describes reading skills and reader´s literacy. The third chapter delimits the frame of curriculum for primary and secondary schools and the last chapter introduces international …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zverejniť od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAKOMÁ, Kateřina. Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-ped-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace regionální kultury do výuky v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti
Jana Míšková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti v podmínkách vybrané střední školy
Radka Jakubíčková -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Kateřina Horylová -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni základní školy
Dagmar TRČKOVÁ -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková