Vergleich von sozialen Medien am Beispiel der Frauenfußballteams 1.FC Slovácko und FK Austria Wien – Eliška SKRAMUSKÁ
Eliška SKRAMUSKÁ
Bakalářská práce
Vergleich von sozialen Medien am Beispiel der Frauenfußballteams 1.FC Slovácko und FK Austria Wien
Comparison of social media on the example of women´s football teams 1. FC Slovácko and FK Austria Wien
Abstract:
This bachelor's thesis aims to examine the social media activities of the women's football teams 1. FC Slovácko and FK Austria Wien on Facebook and Instagram. The influence of several factors on the post popularity will be analysed, and the social media presence of the women's teams will be optimized. In the theoretical part, the concept of social media and its application areas, possible segmentation …víceAbstract:
Die vorliegende Bachelorarbeit verfolgt das Ziel, die Social-Media-Aktivitäten der Frauenfußballteams 1. FC Slovácko und FK Austria Wien auf Facebook und Instagram zu untersuchen. Dabei soll der Einfluss mehrerer Faktoren auf die Beliebtheit eines Posts analysiert und die Social-Media-Präsenz der Frauenteams optimiert werden. Im theoretischen Teil werden der Begriff Social Media und seine Anwendungsbereiche …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKRAMUSKÁ, Eliška. \textit{Vergleich von sozialen Medien am Beispiel der Frauenfußballteams 1.FC Slovácko und FK Austria Wien}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/q4fw49/.
Jak správně citovat práci
SKRAMUSKÁ, Eliška. Vergleich von sozialen Medien am Beispiel der Frauenfußballteams 1.FC Slovácko und FK Austria Wien. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Německá filologie / Německá filologie - Němčina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Facebook-Kommunikation aus linguistischer Sicht. Eine Analyse der Posts in einer Facebook-Diskussion.
Marie Hlavičková