Bc. Petra LIPKOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu

The Project of marketing communication of Czech advertising standards council
Anotácia:
V teoretické části práce se budu zabývat charakteristikami marketingových komunikací a jejich úlohou v neziskovém sektoru, dále pak image a marketingovým výzkumem. V analytické části práce budu analyzovat stav marketingové komunikace v konkrétní neziskové organizaci, tedy v Radě pro reklamu. Nejdřív uvedu pár informací o Radě pro reklamu, čím se zabývá atd., dále pak uvedu pár vět o právní úpravě reklamy …viac
Abstract:
In the theoretical part of the work, I will deal with characteristics of the marketing communications and their function at the non-profit sector, furthemore with the image and the marketing research. In the analytic part of the work, I will analyze the state of the marketing communication in a particular non-profit organization, i.e. at the Czech advertising standards council. At first, I will state …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
  • Vedúci: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIPKOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.