Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu – Bc. Petra LIPKOVÁ
Bc. Petra LIPKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu
The Project of marketing communication of Czech advertising standards council
Anotácia:
V teoretické části práce se budu zabývat charakteristikami marketingových komunikací a jejich úlohou v neziskovém sektoru, dále pak image a marketingovým výzkumem. V analytické části práce budu analyzovat stav marketingové komunikace v konkrétní neziskové organizaci, tedy v Radě pro reklamu. Nejdřív uvedu pár informací o Radě pro reklamu, čím se zabývá atd., dále pak uvedu pár vět o právní úpravě reklamy …viacAbstract:
In the theoretical part of the work, I will deal with characteristics of the marketing communications and their function at the non-profit sector, furthemore with the image and the marketing research. In the analytic part of the work, I will analyze the state of the marketing communication in a particular non-profit organization, i.e. at the Czech advertising standards council. At first, I will state …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPKOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Klára Šulcová -
Optimalizace marketingové komunikace pro zvýšení konverzí
Marek Rada -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Gabriela Vytisková -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková