Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení – Dominika ČERNÁ, DiS.
Dominika ČERNÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Workers with Burnout Syndrome in a School Counseling Facility
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u pracovníků školských poradenských zařízení. Práce obsahuje celkem tři kapitoly. Cílem celé bakalářské práce je teoreticky přiblížit současnou problematiku syndromu vyhoření a zároveň prakticky analyzovat a popsat výskyt syndromu vyhoření u speciálních pedagogů a psychologů. První kapitola teoretické části se zabývá definicí syndromu vyhoření a jeho fázemi …moreAbstract:
The thesis focuses on burnout syndrome among employees of school counseling facilities. The thesis comprises a total of three chapters. The overall aim of the thesis is to theoretically approach the current issue of burnout syndrome and simultaneously to practically analyze and describe the occurrence of burnout syndrome among special educators and psychologists. The first chapter of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Vavrušková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Dominika. Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Problematika distančního vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami
Kornelija BATRYN