Návrh komunikační strategie ve firmě PP Autocentrum, s.r.o. – Bc. Petra Dömeová
Bc. Petra Dömeová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie ve firmě PP Autocentrum, s.r.o.
Draft communication strategy in the company PP Autocentrum, Ltd.
Anotace:
Diplomová práce navrhuje komunikační strategii ve firmě PP AUTOCENTRUM, s.r.o. V jednotlivých částech diplomové práce lze nalézt obecné informace týkající se komunikační strategie, stručnou charakteristiku dané firmy, analýzu komunikace se zákazníky servisu i kupujících nové vozy a návrhy pro zlepšení komunikace se zákazníky.Abstract:
This thesis proposes a communication strategy in PP AUTOCENTRUM, Ltd. In some parts of the thesis we can find general information regarding the communication strategy, a brief description of the company, the analysis of customer communication services and new car buyers, and suggestions for improving communication with customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/udsuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Antonín Schneider
- Oponent: Ing. Pavel Pilař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková