Bc. Radomír Kupec
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategie rozvoje firmy“ je doporučení vhodné strategie rozvoje vybrané organizaci, přičemž klíčová je analýza prostředí, a následný výběr ze dvou navržených variant jejího dalšího rozvoje. První z nich je expanze, tedy rozšíření výrobních kapacit a pronikání na další trhy. Druhou zvažovanou variantou je její stabilizace. Vhodný výběr jedné z variant vychází ze SWOT analýzy …víceAbstract:
The goal of the submitted bachelor´s thesis: “Strategy of a Firm´s Development” is to recommend appropriate strategy of development of selected firm, where crucial is to analyze firm´s environment and then selection from possible courses of further development of the firm. The first of them is expansion, which means widening of production capacity and market penetration. The second one is a firm stabilization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s9o1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Impact of Company Environment on Employee Productivity in Czech Republic and Germany
Yannic Güttler -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
The Analysis of Transformation Process from Traditional to Virtual Work Environment - Case study of Selected Company
Veronika Soldátová -
Company analysis. The case study of Kofola Group.
Tetiana Flenko -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková