Bc. Radomír Kupec
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Strategie rozvoje firmy“ je doporučení vhodné strategie rozvoje vybrané organizaci, přičemž klíčová je analýza prostředí, a následný výběr ze dvou navržených variant jejího dalšího rozvoje. První z nich je expanze, tedy rozšíření výrobních kapacit a pronikání na další trhy. Druhou zvažovanou variantou je její stabilizace. Vhodný výběr jedné z variant vychází ze SWOT analýzy …moreAbstract:
The goal of the submitted bachelor´s thesis: “Strategy of a Firm´s Development” is to recommend appropriate strategy of development of selected firm, where crucial is to analyze firm´s environment and then selection from possible courses of further development of the firm. The first of them is expansion, which means widening of production capacity and market penetration. The second one is a firm stabilization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s9o1r/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the Impact of Company Environment on Employee Productivity in Czech Republic and Germany
Yannic Güttler -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
The Analysis of Transformation Process from Traditional to Virtual Work Environment - Case study of Selected Company
Veronika Soldátová -
Company analysis. The case study of Kofola Group.
Tetiana Flenko -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova