Analýza image konkrétního družstva – Ing. Nadežda Kalužová
Ing. Nadežda Kalužová
Diplomová práce
Analýza image konkrétního družstva
Image analysis of the coop
Abstract:
This thesis deals with the image of building and housing coop. The aim of the thesis was to analyze the content of this image and its individual components (corporate design, corporate communication and corporate culture) from the point of view of coop´s employees and also from the perspective of residential housekeepers. The aim was also to suggest possible changes or improvements to the image content …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou image stavebného bytového družstva. Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať obsah image a jeho jednotlivých zložiek (podniková symbolika, podniková komunikácia a podniková kultúra) z pohľadu zamestnancov a taktiež z pohľadu domovníkov bytových domov. Cieľom bolo tiež navrhnúť prípadné zmeny či vylepšenia obsahu image pre túto spoločnosť.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnftd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kozub
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová