Československé normalizační vysoké školství se zvláštním zřetelem na pedagogické fakulty. – Bc. Michaela Tučková
Bc. Michaela Tučková
Bakalářská práce
Československé normalizační vysoké školství se zvláštním zřetelem na pedagogické fakulty.
Czechoslovak normalization university education with special reference to pedagogical faculties.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vysoké školství v době normalizace, tedy mezi lety 1968–1989, a specificky se zaměřuje na pedagogické fakulty. Zabývá se komplexně poměry na vysokých školách včetně platné legislativy. Pozornost je věnována vysokoškolským pedagogům i studentům, jejich životním podmínkám a vlivu normalizace na jejich působení na půdě vysoké školy. Cílem práce je komplexní zmapování života …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on higher education during the period of normalization, i.e. between 1968-1989, and specifically focuses on the faculties of education. It deals comprehensively with the conditions in higher education institutions, including the legislation in force. Attention is paid to university teachers and students, their living conditions and the impact of normalisation on their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkz7h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Petr Kaleta, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Marie Koldinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dějepis se zaměřením na vzdělávání / Dějepis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Internationalisation of Higher Education and Student's Intercultural Development
Lucie Tomaštíková -
Putting ‘Bologna to work’. The influence of the Bologna process on the employability of higher education graduates
Margot Koenders -
Towards Prediction and Recommendation in Higher Education
Hana Bydžovská -
Unequal access to higher education in Central and Eastern Europe between 1946-1989
Ondřej Malina -
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
Tatiana Dumbrava -
Rozvoj vysokého školství v Československu v letech 1917-1939
Eva Vítová