Bc. Kamil Koštiál
Diplomová práce
Internet Marketing
Internet Marketing
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je výzkum zaměřený na roli emoji v textu reklamy a na vliv emoji na výkonnost reklamy se zaměřením na reklamní platformy Facebook a Instagram. První část práce přibližuje teoretická východiska týkající se digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a shrnuje současný výzkum na téma emoji. V další části je uvedena metodologie výzkumu, která podrobněji uvádí …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is research focused on the role of emoji in the advertising copy and the influence of emoji on the performance of advertising with a focus on the Facebook and Instagram advertising platforms. The first part of the thesis introduces the theoretical background of digital marketing, marketing on social networks and summarizes relevant research on the topic of emoji. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/isq90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto