Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací – Mgr. Pavel Stupka
Mgr. Pavel Stupka
Bakalářská práce
Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací
The Graphics Engine for 3D Animations Based on OpenGL
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou grafických 3D engine. Ukazuje celkový pohled na tuto oblast a popisuje technologie, které mohou být použity pro vývoj grafické knihovny. Součástí práce je také implementace vlastního 3D engine založeného na knihovnách OpenGL a SDL.Abstract:
Primarily, the bachelor thesis deals with the topic of 3D graphic engines. It concentrates on the problem as a whole and focuses on the technologies that might be used in the process of developing a graphic library. In addition, the implementation of a self-developed 3D engine based on OpenGL and SDL libraries is included in the paper.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w26oj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
- Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Detekce kolizí v 3D scéně
Tomáš Přibyl -
Detekce kolizí v 3D scéně
Tomáš Přibyl -
Detekce kolize objektů v 3D prostoru
Jan Grulich -
Srovnání existujících 3D enginu
Tomáš Sághy -
Pohyb, vzájemná interakce a rozhodování subjektů v 3D scéně
Martin Pátík -
3D grafický engine pro počítačové hry
Martin Holas -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ