Mgr. Pavel Stupka

Bachelor's thesis

Grafický engine na základech OpenGL pro podporu 3D animací

The Graphics Engine for 3D Animations Based on OpenGL
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou grafických 3D engine. Ukazuje celkový pohled na tuto oblast a popisuje technologie, které mohou být použity pro vývoj grafické knihovny. Součástí práce je také implementace vlastního 3D engine založeného na knihovnách OpenGL a SDL.
Abstract:
Primarily, the bachelor thesis deals with the topic of 3D graphic engines. It concentrates on the problem as a whole and focuses on the technologies that might be used in the process of developing a graphic library. In addition, the implementation of a self-developed 3D engine based on OpenGL and SDL libraries is included in the paper.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2006
  • Vedúci: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics