Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy – Ing. Lucie Zlámalová
Ing. Lucie Zlámalová
Master's thesis
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Social Networks Advertising Effectiveness and its Influence Specifics on Women
Abstract:
Předložená diplomová práce si klade za cíl navrhnout efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích pro českou módní značku Zannia a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti online marketingu a sociálních sítí, tak také reklamy na sociálních sítích a reklamy v oblasti módy. Charakterizováno je …moreAbstract:
The aim of the thesis resides in the proposal of an effective social media advertising campaign for the Czech fashion brand Zannia. The thesis is comprised of three constituent parts. Based on a literature review, the first part provides a theoretical background regarding both online marketing, as well as social media and fashion advertising. The purchase behavior of women on social networks is also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZLÁMALOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/q5lppd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zlámalová, Lucie. Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová