How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy. – Fabiana Carrasco Cueto
Fabiana Carrasco Cueto
Bakalářská práce
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Jak se digitální marketing vyvinul během pandemie COVID-19 v důsledku sedavého spotřebitele? Se zaměřením na strategii digitální marketingové komunikace.
Anotace:
Globální pandemie Covid-19 přinesla rychlé a nečekané změny ve zvycích, způsobech života, způsobech nakupování a mnoha dalších věcech. Kvůli těmto změnám se společnosti musely znovu objevit a rychle pochopit nové trendy a chování spotřebitelů, aby mohly vytvářet efektivní strategie marketingové komunikace. Tato práce si klade za cíl definovat nové techniky digitálního marketingu ve fast fashion průmyslu …víceAbstract:
The global Covid-19 pandemic brought fast and unexpected changes in habits, ways of living, ways of shopping, among many other things. Due to these changes companies had to reinvent themselves and rapidly understand the new trends and behavior of consumers to make effective marketing communication strategies. This thesis aims to define the new digital marketing techniques in the fast fashion industry …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Pantoja
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CARRASCO CUETO, Fabiana. \textit{How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/q5n8k5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let
Sabina Kárpátiová -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
Eliška Zavadilová -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
Jiří Jirsa