Vnitřní prostředí sportovního klubu SK FC Křižanov – Bc. Jan Kubiš
Bc. Jan Kubiš
Bachelor's thesis
Vnitřní prostředí sportovního klubu SK FC Křižanov
Internal environment of SK FC Křižanov
Abstract:
Práce je zaměřena na vnitřní prostředí sportovního klubu SK FC Křižanov. Hlavním cílem je analyzovat vnitřní prostředí a identifikovat silné a slabé stránky klubu. V práci navrhuji doporučení k odstranění slabých stránek a maximální využití silných stránek. Využíval jsem dokumenty poskytnuté vedením klubu a čerpal také z vlastních zkušeností.Abstract:
The work is focused on the internal environment of the sports club SK FC Krizanov. The main objective is to analyze the internal environment and identify strong and weak points of the club. In this work I propose recommendations to remedy weaknesses and maximize strengths. I used the documents provided by the club and also drew on my own experiences.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a40x0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Mach
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Weak and strong forms in English depending on the context and situation
Gabriela MARKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Případová studie sportovní redakce televizního kanálu se zaměřením na genderové vlivy v profesi sportovní novinářky
Dita Ondrejková -
Management a financování sportovního klubu
Anna Přibylová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Management sportovního klubu
Tomáš Pikl -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza a hodnocení rizik organizace v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Michal Repka