Spokojenost zákazníků restaurace Krčma u Kellyho – Bc. Hana Zábranská
Bc. Hana Zábranská
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků restaurace Krčma u Kellyho
Anotace:
Tato bakalářská práce má za úkol určit stávající úroveň spokojenosti zákazníků vybraného podniku. Měření spokojenosti bylo provedeno výzkumem, který se skládal ze tří částí. První částí výzkumu byl sekundární sběr dat, druhou část tvořil výzkum Focus Group a třetí část tvořil řízený rozhovor s provozovatelem podniku. Úroveň spokojenosti zákazníků byla vyhodnocena jako nadprůměrná a byly navrženy postupy …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis includes research of customer satisfaction at chosen company. Satisfaction measurement was carried out by a research consisting of three parts. The first part of the research was a secondary data collection, the second part was a Focus Group research and the third part was an interview. The customer satisfaction was in this case evaluated higher than is an average level and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pf5md/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Zlatušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Jan Pořízek -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Interkulturní aspekty komunikace se zákazníky
Lenka Vejvalková -
Plán adaptace zaměstnanců útvaru komunikace se zákazníky
Josef Kišac -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok