Bc. Hana Zábranská

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků restaurace Krčma u Kellyho

Anotace:
Tato bakalářská práce má za úkol určit stávající úroveň spokojenosti zákazníků vybraného podniku. Měření spokojenosti bylo provedeno výzkumem, který se skládal ze tří částí. První částí výzkumu byl sekundární sběr dat, druhou část tvořil výzkum Focus Group a třetí část tvořil řízený rozhovor s provozovatelem podniku. Úroveň spokojenosti zákazníků byla vyhodnocena jako nadprůměrná a byly navrženy postupy …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis includes research of customer satisfaction at chosen company. Satisfaction measurement was carried out by a research consisting of three parts. The first part of the research was a secondary data collection, the second part was a Focus Group research and the third part was an interview. The customer satisfaction was in this case evaluated higher than is an average level and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích