Bc. Adéla Fialová
Master's thesis
Marketing ve veřejných prostorech
Marketing in Public Space
Abstract:
Předmětem diplomové práce je marketing ve veřejných prostorech. V teoretické části se zabýváme marketingem jako celkem, do kterého se řadí různé marketingové aktivity. Tyto aktivity jsou propojeny s praktickou částí práce.V praktické části práce je rozebrána společnost CzechTourism a festivaly na kterých se podílí. Jmenovitě festival Colours of Ostrava a Bohemia JazzFest,kde je propagována Česká republika …moreAbstract:
The subject of this master’s thesis is marketing in public spaces. The theoretical part deals with marketing as a whole, which concerns various marketing activities. Those activities are connected to the practical part of the thesis. The company CzechTourism is examined in the practical part of the thesis. Moreover it looks at festivals that the company participates in, namely Colours of Ostrava a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w0742/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová