Marketing ve veřejných prostorech – Bc. Adéla Fialová
Bc. Adéla Fialová
Master's thesis
Marketing ve veřejných prostorech
Marketing in Public Space
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je marketing ve veřejných prostorech. V teoretické části se zabýváme marketingem jako celkem, do kterého se řadí různé marketingové aktivity. Tyto aktivity jsou propojeny s praktickou částí práce.V praktické části práce je rozebrána společnost CzechTourism a festivaly na kterých se podílí. Jmenovitě festival Colours of Ostrava a Bohemia JazzFest,kde je propagována Česká republika …viacAbstract:
The subject of this master’s thesis is marketing in public spaces. The theoretical part deals with marketing as a whole, which concerns various marketing activities. Those activities are connected to the practical part of the thesis. The company CzechTourism is examined in the practical part of the thesis. Moreover it looks at festivals that the company participates in, namely Colours of Ostrava a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0742/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová