Marketingová strategie nově vznikající značky – Patrik Fürst
Patrik Fürst
Bakalářská práce
Marketingová strategie nově vznikající značky
Emerging brand marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie pro nově vznikající značku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýz, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění …víceAbstract:
This bachelor thesis describes marketing strategy creation of newly emerging brand. The marketing strategy includes partial phases of analysis, synthesis, realization, supervision, and correction. At first, we focus on expert theoretical background of discussed problematics. Thereafter, we focus on chosen business analysis derived from theoretical knowledge leading to practical applications. In conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Management rodinného podnikání
Kateřina Svobodová -
Comparative analysis of British and American business terminology
Lukáš Klíma -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analysis of Business Processes inside the IT Project Portfolio Management Office Team and Proposal of Changes for Increasing Efficiency
Anna Haubnerová -
Financial Analysis of Business Plan
Forough Raoufiboroujeni