Patrik Fürst

Bakalářská práce

Marketingová strategie nově vznikající značky

Emerging brand marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie pro nově vznikající značku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýz, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění …více
Abstract:
This bachelor thesis describes marketing strategy creation of newly emerging brand. The marketing strategy includes partial phases of analysis, synthesis, realization, supervision, and correction. At first, we focus on expert theoretical background of discussed problematics. Thereafter, we focus on chosen business analysis derived from theoretical knowledge leading to practical applications. In conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON