Bc. Martina Kobližková

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.

Marketing and Communication Strategy of PK Geo, s.r.o.
Abstract:
Práce se věnuje malé geodetické firmě, která vyslovila přání o pomoc s propagací za účelem vykrytí slabších měsíců během roku. Cílem práce je analyzovat současnou situaci a stav fir-my, a kam chce firma do budoucna směřovat. Sekundární analýzou definovat cílové segmen-ty a jejich významnost z pohledu společnosti. Poté se práce zaměří na analýzu vybrané dopo-sud používané komunikace a vyhodnotí, v které …more
Abstract:
The diploma thesis is dedicated to small land surveying company. Company PK Geo asked for help with their marketing communication. Due to diversity of demand during the year. The aim of the thesis is to analyse the current situation, conditions and the direction of future intentions of the company. The target audiences and their importance will be defined by secondary analysis. In addition to that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kobližková, Martina. Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe