Bc. Martina Kobližková

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.

Marketing and Communication Strategy of PK Geo, s.r.o.
Anotácia:
Práce se věnuje malé geodetické firmě, která vyslovila přání o pomoc s propagací za účelem vykrytí slabších měsíců během roku. Cílem práce je analyzovat současnou situaci a stav fir-my, a kam chce firma do budoucna směřovat. Sekundární analýzou definovat cílové segmen-ty a jejich významnost z pohledu společnosti. Poté se práce zaměří na analýzu vybrané dopo-sud používané komunikace a vyhodnotí, v které …viac
Abstract:
The diploma thesis is dedicated to small land surveying company. Company PK Geo asked for help with their marketing communication. Due to diversity of demand during the year. The aim of the thesis is to analyse the current situation, conditions and the direction of future intentions of the company. The target audiences and their importance will be defined by secondary analysis. In addition to that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kobližková, Martina. Marketingová a komunikační strategie společnosti PK Geo, s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe