Martin KADLČEK

Bachelor's thesis

Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.

The Measurement Company Image 1.FC Slovacko, Inc.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc. The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch. The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary data comparing with other …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KADLČEK, Martin. Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe