Martin KADLČEK
Bachelor's thesis
Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.
The Measurement Company Image 1.FC Slovacko, Inc.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc. The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch. The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary data comparing with other …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KADLČEK, Martin. Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ
Martin Pánek -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek -
Management a marketing vybraného sportovního klubu
Adam Zubík -
Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu
Antonín Valášek -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Analýza marketingu vybraného sportovního klubu
Jan Žanta -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík