Uznání a identita ve školním prostředí – Mgr. Lukáš Bořil
Mgr. Lukáš Bořil
Bakalářská práce
Uznání a identita ve školním prostředí
Recognition and identity in the school environment
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Uznání a identita ve školním prostředí je analýza Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia z hlediska utváření identity studenta. Východiskem k práci je politika uznání Charlese Taylora, která formuluje souvislost uznání a lidské identity. První část analýzy je zaměřena na utváření osobní identity, druhá část se zabývá utvářením kulturní identity. Je zkoumáno, zda osnovy …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis Recognition and identity in the school environment is an analysis of General education program for high schools from the perspective of formation of identity. The starting point of this thesis is Charles Taylor´s politics of recognition, which formulates connection between recognition and identity. First part of the analysis is focused on the formation of personal …víceKlíčová slova
Uznání politika uznání osobní identita kulturní identita autenticita kritický multikulturalismus školní prostředí učitel žák Rámcový vzdělávací program pro gymnázia analýza recognition politics of recognition personal identity cultural identity authenticity critical multiculturalism school environment teacher student General educational program for high schools analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eyxd0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD.
- Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Školní vzdělávací program Základní škola speciální Jihlava
Kateřina Havlíková -
Dramatická výchova a Rámcový vzdělávací program
Sylvie VÍCHOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence dítěte předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Tereza KOUDELNÁ -
Problematika a rozvoj komunikačních dovedností u dětí předškolního věku v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Eliška SKÁCELOVÁ -
Comparison, development and metamorphoses of selected social studies textbooks for high schools
Věra Maloňová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ