Skrytá reklama a podprahová sdělení – Bc. Lucie Parmová
Bc. Lucie Parmová
Diplomová práce
Skrytá reklama a podprahová sdělení
The Hidden Advertisement and Subliminal Messages
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit vliv skryté reklamy a podprahových sdělení na spotřebitele a formulovat doporučení pro subjekty využívající tento marketingový nástroj. Teoretická část práce obsahuje vymezení marketingu, marketingových nástrojů s důrazem na reklamu a komunikačních nástrojů včetně vyhodnocení aktuálních trendů. Praktická část práce je zaměřena na vyhodnocení vlivu skryté …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate the impact of hidden advertising and subliminal messages on consumers and to formulate recommendations for entities using this marketing tool. The theoretical part of the thesis contains the definition of marketing, marketing tools with emphasis on advertising and communication tools, including the evaluation of current trends. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wtdbq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková